Testing Java-Script

torstai 27. tammikuuta 2011

VVV Virvo Vastaus Verkosta, Ongelmia Internetin hakusysteemissä, Ajatuksia tiedon etsimisen ongelmista. OSA 8. AKTIIVINEN TIETO

TIETO OLI PIILOSSA.  MINUN OLI VAIKEA LÖYTÄÄ SITÄ.
Nyt minä olen piilossa ja tiedon on vaikea löytää minua.

Ja tulevaisuus taitaa olla sitä, että tietorobotti syöttää meille aamuannoksen.

Joka päivä, kuin puuron lapselle.    Valmiiksi paloiteltuina ja sulateltuina.

TIEDOSTA ON TULLUT AKTIIVINEN.  SE ETSII MINUA.
Ja se tilanne sopii minulle, ainakin tällä hetkellä, vallan erinomaisen hyvin.

Jos Tietohanaan tulee tukos, minä tulen äkäiseksi.
Käyn potkimassa sitä persuksille; ruoki minua!

Ja jossakin syntyy taas uusi tieto.  Täälle uudelle "TietoLapselle" annetaan eväät ja vaatteet, ja sille kerrotaan mitkä tiedot ovat sen kavereita.
Ja se lähtee heti pontevasti maailmaan etsimään ihmisiä, jotka tarvitsevat sitä.  
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.