Testing Java-Script

lauantai 15. tammikuuta 2011

Skype merkitsee tekstiini automaattisesti puhelinnumeron.

Selailin etanatikun vanhoja blogitekstejä (suuren ihailun vallassa ...).  Äkkiä huomasin, että blogitekstissä oli jotakin, jota en ollut itse sinne laittanut !!!

Olin kirjoittanut    ..... "Saunalahden numeroon" ..... Siihen perään oli ilmestynyt Suomen lippu, joku tunnus ja puhelinnumero !!!
En käytä Skypeä ,(Aika noloa, en osaa...)   mutta se on välillä minulla aktiivisena.  Sen luettelossa on kaksi numeroa, toinen Saunalahden Tekninen (Heh Heh Heh)   Neuvonta (Heh Heh Heh).
Ja nytkö Skype oli siis poiminut tekstistäni nuo kaksi sanaa ja antoi minulle suoran linkin tähän ilmaiseen puhelinpalveluun.
Kyllä minua nauratti !  Olin aivan ihastuksissani ja esittelin innoissani löytöä.  Hei !   Tietsikka auttaa pientä ihmistä !   Kai se on Skype, mikä muukaan!   Klikkasin linkkiä ja se tosiaan yritti soittaa!

Tämä on upeaa palvelua !  Ei tarvi kun ruudulle kirjoittaa, niin joku isoveli-ohjelma järjestää asian.

Kirjoitanpas nyt tässä päälimmäiset toiveet, kai joku ohjelma ne noukkii tästä:

Musiikki Fazer myi minulle p____n karbiidihaan, kitarakotelo tippuu selästä.  Uusi haka postiluukusta pikapikaa pliis.  Kaksi niitä pitää olla.  Ja kolmas varalle ei olisi pahitteeksi.
Kahvi on lopussa, suodattimet kanss, eikä pullaakaan ole.
Känsät varpaissa kasvaa kun ei tee muuta ku konettaa. Uusi raspi pliis.
Vanhan HP:n akku on sökö.  HP häs Lousy batteries.
Ja...  äh, ei nyt keksi enempää ku kerrankin ohjelmat toimis.
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.