Testing Java-Script

sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Kyllä minä olen kypsynyt tähän Windowsin tiedostonhallintaan.

WINDOWSIN TIEDOSTON-HALLINTA ON P:stä.
Enhän minä ilmeisesti osaa kaikkia niksejä, enkä ole lukenut kaikkia ohjeita.
Jo windows Vistassa tämä ongelma oli kirotunmoinen, eikä se näytä Win7:ssa paljoa paremmalta.

Näpyttelen jatkuvasti viiden eri valikon kautta, jotta pääsen Julkinen-kansion valokuviin.
Ja kansio, jonka olen 50 kertaa avannut, täytyy joka kerta erikseen käydä muuttamassa sellaiseksi, että sitä voi selata.  Käytän useimmin noin 30 eri kansiota.  Miksi ei tämä hieno systeemi voisi muistaa, millaisena minä haluan ne kansiot nähdä!  Ja miksi ei kansioita saa muokattua sellaisiksi näppäriksi pikavalikoiksi, jotka olisivat hieman stidiaskia pienempiä?

     Tietenkin siellä on olemassa se toiminto;
 "Käytä tätä kansiota mallina kaikille VALOKUVAKANSIOILLE", tai TIEDOSTOILLE.
Mutta kun minulla on monenlaisia eri valokuvia.  Ja monenlaisia eri musiikkitiedostoja.
Pikakuvakkeilla ja linkeillä saa hieman helpotusta tilanteeseen.

Voihan siellä olla keinot tähän, ja moniin muihin kaipaamiini toimintoihin.
Mutta minun on näköjään tehtävä rajusti töitä löytääkseni ne kaikki sieltä.

Tämä typerä Windows on yksi syy siihen, että yritän nyt vimmatusti hankkia kuukauden vapautuksen tämän blogin ylläpidosta.  Että ehtisin hieman opiskella tätä systeemiä ja järjestellä muitakin asioita.

Onko niin, että vasta Google Chromium    joka ilmeisesti on vasta tekeillä,
 tai   Ubuntu  http://www.ubuntu.com/   joka jo on valmis käyttöjärjestelmä,
tuovat helpotusta tähän tilanteeseen.
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.