Testing Java-Script

keskiviikko 11. elokuuta 2010

Windows pääkäyttäjän salasana unohtunut tai tili korruptoitunut.

JOO.  EI NIIN PITÄNYT KÄYDÄ.  Aamulla vaihdoin nopeasti salasanani, kun systeemi pyysi, ja nyt en pääse enää siihen tiliin kiinni.  Minulla on toinen käyttäjätili jolle olen myöntänyt pääkäyttäjä-oikeudet ja kaikki tärkeät tideostot ovat JULKINEN-kansiossa.  Jakamisen helpottamiseksi se oli yksinkertaisinta.  Jos äkkiä haluat myöntää jollekin käyttöoikeuden musiikkikirjastoosi, huomaatkin, että prosessi kestää äkkiä pari tuntia, kun jokaiseen kappaleeseen merkitään sen muuttunut status.  Ja sitten varmistusohjelma seuraavaksi kopioi ne.  Siis kaikki julkinen tieto JULKISESSA kansiossa.  Jotkin tekstitiedostot ovat muistitikulla kopioituna ja voin niitä käyttää muillakin tietokoneilla.
Tietoa en siis menetä, mutta olenko ehkä hetkeksi menettänyt hallinnan koneeni päivityksiin ja hakemistoihini.  En ainakaan suoraan päässyt tuolta toiselta pääkäyttäjätililtäni muuttamaan tämän 1. tilini, joka on koneen haltija, tunnussanaa.
Ongelma on yleinen ja Windosista löytyy hyvät ohjeet LOST WINDOWS ADMINISTRATOR PASSWORD-tapauksiin.  Tunnussanassani minulla oli hyvät muistisäänöt ja olen jo tunnin ajan testannut eri vaihtoehtoja.  voi olla, että toinen tunti, tai huomisaamu tuo tuloksen.  Ainakin Windows antaa minun rauhassa testata.   RecoveryDisk minulla on koneen sisällä, omassa D-levy-osiossa (onpa fiksua).

 (Seuraamme tapahtumia kiinnostuneina ja pienen hymyn valaistessa parroittuneita kasvojamme).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.