Testing Java-Script

sunnuntai 1. elokuuta 2010

Etanatikun merkkipäivä; Saunalahden Nopsa ollut kuukauden käytössä: Johtopäätökset.

Tikun 16 päiväinen odotus, huono ohjeistus ja verkkoyhteyden toimimattomuus ärsyttivät tavattomasti. Saunalahden verkkosivujen, ohjeistus, tiedonhaku ovat erityisen huonoja; työvoimaa on säästetty ja työtä siirretään asiakkaiden niskoille; kasvattaako tämä Saunalahden asiakastyytyväisyyttä ja pörssiarvoa? Tuskin. Lähes puolet ajasta olin paikkakunnilla, joilta ei verkkoyhteyttä saanut. 14 pv:n kokeiluaika oli ainakin minun kohdallani täyttä puppua. 2010 Kesä-heinäkuussa Saunalahden asiakkailla ei ollut mahdollisuutta koekäyttöön.
 Tikun käynnistykseen viimeksi havaitsemani vihje: ”Keitä pannullinen kahvia”, on aika hyvä.
Omat tapani Nettitikku on muuttanut; Television katselu on jäänyt lähes nollille; verkkoa tässä virittelyvaiheessa yli 8 tuntia päivässä. Välillä jopa fyysiseen rasitukseen asti: Verkko ja tietokone tarjoaa minulle loputtoman haasteen; älyllistä kekseliäisyyttä; valtavan hienoja kirjoittajia, nerokkaita ohjelmia, ja Google oheisohjelmineen joka antaa välineet tämän kaiken seuraamiseen. Olen myös saanut kontakteja todella kiinnostaviin ja mukaviin ihmisiin; Erakko-elämäni on päättynyt. Kotioloissa verkko on riittävän nopea ja halpa; tuskin tarvitsen langallista laajakaistaa (50 Euroa ainakin kuukaudessa).
Ja kuten sanottu; opettelemista riittää loputtomasti kun olen jatkamassa matkaa tällä kiehtovalla inhimillisen tiedon tiellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.