Testing Java-Script

maanantai 9. elokuuta 2010

Tikkukauppiaalta kyselemässä Saunalahden tikusta

Saunalahden tikkukauppiaalta kyselemässä

Tulihan sitä rehellisiä vastauksia kun kävi silmästä korvaan kyselemässä. Poikkesin paluumatkalla samaan myymälään josta olin Etanatikun ostanut. Toinen myyjä oli vapaa. Kysymykseni:
Ostin 6 viikkoa sitten teiltä Nopsa-nettitikun ja sen saaminen kesti yli 2 viikkoa. Jos mä nyt ostaisin ystävälleni tikun, niin mikä olis toimitusaika?
Heti saa. Niitä on suoraan varastossa. (Vai oliko siinä jossain välissä MELKEIN-sana??).
Miksi mulla sitten kesti niin kauan?
Niitä tilattiin vaan silloin niin paljon, ei millään voinut hankkia niitä nopeammin.
SE SIIS OLI SYY! MIKSI EI SUMALAHTI VOINUT KERTOA SITÄ HETI!
Miten sitten kun mä oon 18 päivänä käyttänyt sitä ja ainoastaan kuutena päivänä on toiminut moitteettomasti?
Jos naapurit käyttää yhteyttä niin se häiritsee.. jne jne.
Mihin suuntaan tikku pitäisi suunnaata, missä tässä on lähin linkkiasema?
VASTAUS: ei ollut kuulemma tikun suunnalla merkitystä. (saunalahden palstoilla olen kuullut päinvastaisia juttuja, (juuri sitä kun asiakkaat laitetaan neuvomaan toisiaan)).
Kun ei tikku vaan toimi...
Siksi siinä on palautusaika, voi kokeilla, että toimiiko.
Paitsi jos tikku myöhästyy 14 pv ja sä oot sitten seuraavat viikot keskellä Suomenlahtea. Milläs kokeilet?
SITTEN YMMÄRSIN EHDOTTAA ETTÄ ANTAISIN HEILLE LISÄÄ RAHAA.
Auttaisiko antennin hankkiminen.
Tottakai!
Antenneja ei ollut nyt saatavilla, hinta 20 Juroa, myyjän käsiliikkeistä päätelleen puolen metrin johto ja 30 cm korkea antenni. Tikun kyljessä näyttikin olevan pieni muurahaiskolo.

Kaksi ihmistä tuli odottamaan, en kysynyt enempää vaan luovutin vuoron heille.
Mutta kysyttävää jäi.
Laittakaapa Saunalahden tytöt ja pojat nämäkin tiedot saataville sinne omille sivuillenne.
Copyright-oikeudet ovat kyllä oikeastaan minun, mutta saatte nyt tämän kerran lainata tekstiä jos lupaatte käyttäytyä kiltisti Jouluun asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.