Testing Java-Script

torstai 12. elokuuta 2010

Testiartikkeli 2, Bloginpitäjän onni ja autuus. Kestääkö se? Viekö se liikaa aikaa? Onko hyötyä? Kuullaanko sinua? Muuttaako blogailu henkistä olemustasi? Pysyykö tämä artikkeli paikallaan blogisvuissa? Löytyykö blogiartikkeli Internet-haulla?.

TÄMÄ ON SIVU JOTA MINUN ON TARKOITUS TÄYDENTÄÄ USEITA KERTOJA ja jolla myös testaan blogin toimintaa.  
Blogailu on kivaa, olen alkanut pitämään siitä yhä enemmän. Kirjoitan nyt monta artikkelia päivässä ja katson sen olevan tärkeää. Ajan ja oman tilansa dokumentointi on tärkeää ja kehittävää. Ja uskon aivan varmasti kykeneväni vaikuttamaan asioihin. Blogini on nyt kehittynyt siihen tilaan, että minun on ryhdyttävä tutkimaan monia asioita siinä blogaustapahtumassa. Blogailu on tuonut minuun ryhtiä ja päättäväisyyttä. Samalla on ollut myös pieni pelko, sananvapaudern lisäksi on olemassa myös vastuu. Ei kai tule sanotuksi mitään, mikä loukkaisi jotakin aiheettomasti, tai olisi sananvapauden vastaista? Kai nyt yksinäinen saa korvessa huutaa? Kerran olen heti julkaistuani sivun, käynyt kiireen vilkkaa muuttamassa siitä kaksi sanaa. Loukkaus ja halventamispykälää ajatellen.
Minulla ei ole kävijälaskuria blogissa. Yritin kerran sen asentaa, mutta kun se ei onnistunut, niin jätin silleen. Minulla ei myöskään ole kommenttien sallimista, sillä en halunnut antaa niiden vaikuttaaa kirjoittamiseeni. Halusin ikääänkuin kirjoittaa umpiosta.
Ja blogailu vie todella paljon aikaa. Tietenkin siinä oppii ajan mittaan tehokkaammaksi ja rutiini kasvaa. Varmaan pystyn pian siihen, että viidessä minuutissa saisin kirjoitettua sivullisen tekstiä blokiini.
Vau! Tämä sivu löytyi heti Googlesta!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.