Testing Java-Script

torstai 7. lokakuuta 2010

Mini-Laptopin kanssa Kinaporissa, Sen verkossa ekaa kertaa tällä koneella.

Olin mini-Lap-topin kanssa Kinaporissa.  Verkko siellä toimi nihkeästi, tämä oli LAN-pohjalla, Etanatikun olin jättänyt kotiin perheenjäsenen käyttöön.
Verkon sain vähitellen sellaiseen kuntoon, että pääsin lukemaanTwitterin ja syötteenlukijan tiedot ajan tasalle.

Kirjeitä matkalta kaupungissasarjaan:

Uuden kätevän Lap-top-mini koneen ansiosta minusta on tulossa kiertävä reportteri. Voin nopeasti kirjoittaa artikkeleja eri aiheista ja siitä varmaan tulee minulle lähes toinen harraste, musiikin lisäksi. Olen aina tykännyt kirjoittamisesta ja tuntuu siltä, että minulla on paljon sanomista.

Olen siis liikkeellä kaupungissa, ja minulla on todella hyvä tilaisuus kirjoitella tekstejä eri paikoissa. Olin Kinaporissa, siellä oli verkko ja muuta puuhaa, mutta tässä voin nyt aloitella tätä tekstiä. Tällä tietokoneella kirjoittaminen ei ole niin helppoa kuin isommalla 15.4 ” HP:llä. Sormien laahausvirheitä ja kirjoitusvirheitä tulee, mutta ei paljon. Luulen, että saan näitä työstettyä aika nopeasti julkaisukuntoon.

Kinaporissa verkko oli aika hidas ainakin aluksi. Tunnin kuluttua sain jo Twitterin ja syötteet luettua. Blogitekstiä en kuitenkaan päässyt päivittämään Etanatikkuun.
Nyt olen veneessä, kirjoitin EK:n tekstin Haukka Kaunissaaressa. Olen juuri syönyt hyvän lihapulla-aterian ja voisi jopa mennä torkuille. Radiosta tulee klassista, satama hiljainen. Minun onkin aika järkevää käydä täällä syömässä ja lepäämässä; eipä tarvitse niin paljon muonaa kantaa kotiin sitten, kun kausi päättyy.

Puoli kuudelta oli upea valo, aurinko oli juuri puiden latvojen tasalla. Otin kuvia laiturilta moneen suuntaan, heijastukset vedessä olivat upeita. Yritin vielä ottaa videoita, ans kattoo, kuiinka onnistui. Perheenjäsen kiiruhti vielä paikalle, olihan yhteinen kameramme täällä. Pääsin siis vielä kotiinkin oikein kyydillä. Tavallisestihan minulla on Bussi-Metro-Bussi systeemi.


Kotona vasta illalla sain tämän tekstin julkistettua.  Elikkä systeemi toimii.  Paljon hienoja kuvia tänään ja sain oltua liikkeessäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.