Testing Java-Script

tiistai 1. maaliskuuta 2011

Blogaaja palasi kuukauden tauon jälkeen linjoille....


Ja niinkuin tyypillinen lomailija, niin myös Etanatikun Blogaaja palaa KESKEN LOMAANSA työpaikalleen katsomaan;
  • Kuinka täällä pärjätään?
Hän istuu työpöydälle, heiluttelee jalkojaan ja tarkkailee tapahtumia. Ja hyvin on pullat uunissa, blogit toimivat, ihmiset kirjoittelevat, verkko pelaa.
Ja MAAILMALLA: vanhoja diktaattoreita kammetaan OVISTA JA IKKUNOISTA ulos.
Niin myös TÄÄLLÄ:
                Tätä Windows 7%, jonka Blogaaja oitis ilmoittaa seuraavaksi haasteekseen:

-  Windows 7% sisältää juuri tuon 7% verran tavalliselle ihmiselle hyödyllisiä ominaisuuksia ja tavaraa.
-  Ja juuri tuon 7% käyttäjän toiveista se toteuttaa. Loppu on tehtävä itse, voimalla ja vaivalla. Tai hankkimalla verkosta erilaisia kainalosauvoja ja lisukkeita Windows 7%:lle.
-  Mutta yritetään pärjäillä.  Onneksi on ilmaisia apuohjelmia verkko täynnä.  

KYSYTÄÄNPÄS SIIS BLOGAAJALTA KUULUMISET:
-  KUINKAS LOMA ON MENNYT; TEITKÖ SITÄ MITÄ KUVASSA (KOOSTE) OLI?
-  No en oikein. Liian vähän ulkoilua, Konettamista tuli liikaa. Oma kone on täynnä ärsyttäviä ohjelmia ja laitteita jotka ei toimi yhteen. Ja tietenkin piti ottaa vielä uusia ohjelmia testattavaksi.
-  NO, MENIKÖ LOMA LIIAN NOPEASTI, VAI RIITTIKÖ?
-  No ainahan loma loppuu kesken. Aluksi lumityöt häiritsivät eloa ja nyt nämä Diktaattorien kampeamiset kiinnosti ja niiden seuranta vei aikaa. Olen nyt palaamassa ruotuun, mutta vähän niinkuin hitaasti ja harkiten. Yritän vielä pari viikkoa olla aika hiljaa.
-  MITENKÄS ETANATIKKU-BLOGI?
-  No, minä ajattelin lähinnä lähettää ensin blogiterveisiä ja sitten vaan levitän nämä Windows 7% liittyvät ongelmat tähän kaikkien nähtäville. Ja jonkinlainen pikaselostus niistä ohjelmista, joita olen testaamassa. Nämä postaukset tulee olemaan vähän tällaisia "luetteloita" vaan.

-  MIKÄ ON IKÄVINTÄ, MITÄ LOMALLA SATTUI?
- No, terveys oli lievästi heikko, tarkoittaa siis parin kilon painon-nousua. Vaikutti heti polviin. Mä oon oikeastaan todella hämästynyt siitä, kuinka paljon pelkästään se vaikutti, kun mä join nesteitä paljon enemmän kuin aikaisemmin. Ilmeisesti se vaikutti aika voimakkaasti ravinnon liukenemiseen. Nyt mä ymmärrän oikeastaan paljon paremmin sen, miksi ihmiset väkisinkin lihoavat. Tänään piti aloittaa rasvaton ruokavalio yms.
-  MIKÄ OLI HAUSKINTA TAI KIVOINTA, MITÄ LOMALLA SATTUI?
-  Sain yhden kiittävän kommentin. Joku oli hyötynyt yhdestä mun neuvosta, jonka olin nettiin laittanut. Se oli kiva juttu. Yritin vielä parantaa sitä neuvoa sitten.

-  MITÄS MAALISKUUKSI ON SIIS TEKEILLÄ?
-  Olen kyllä edelleenkin pari viikkoa puoliksi lomalla tästä blogista. Mutta pyrin nyt laittamaan ainakin lyhyet selostukset näistä asioista, joiden kanssa minä ongelmoin.
-  JA VIELÄ KERRAN SIIS: MITÄ NE ASIAT OVAT?
-  Tämä Windows 7% on kuin vanha diktaattori, joka on liian pitkään ollut vallassa. 
            Windows, Wind Blows from Google. Chromium. Tai Linux.  
 Ihmiset tulevat puolen vuoden päästä ihmettelemään, kuinka suostuivat noin huonolla ja huonosti yhteensopivalla järjestelmällä työskentelemään.

... Siis maaliskuussa palataan asiaan.
VÄSYNYT VANHA ITSEVALTIAS, WINDOWS 7%.  Aika väistyä tuoreempien tieltä.  
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.