Testing Java-Script

tiistai 28. joulukuuta 2010

Saunalahden asiakaspalvelu, ensi yhteys ja kokemukset. Saunalahden Nettitikku Huawei E180 ei toimi.

Klo  xx.07  Väänsin Saunalahden numeron  09-42430456 ja kuulin nauhoitetun viestin, sain ohjeen painaa 2, joka tarkoitti Mobiililaajakaistaa.  xx.09  sanottiin 5 minuutin odotuksen alkavan.  En ollut hermostunut enkä äreä, ehkä lievästi tuskaantunut tai harmistunut, mutta enimmäkseen alistuneen toteava.  Tällaiseen P-systeemiin on ihminen ajettu.....

Klo  xx.17 odotin yhä.  Musiikki oli ihan OK, en muista, vaihtuiko kappale.  Klo xx.20 puhelimeen vastasi miesääni.  Klo xx.24 Puhelu oli loppunut ilman tulosta.  Minä olin saanut kehoituksen soittaa Saunalahden maksulliseen (!!!!!!)  Nettiguru-palveluun (?????)  2€ minuutti.

Myönteisenä puolena puhelussa oli ollut se, että kumpikaan meistä ei ollut huutanut tai hermostunut, ja ensimmäinen ihminen, joka vastasi puheluun, oli osannut kertoa tilanteen.  Vaikka se sitten olikin P:stä.

Puhelun kulku oli suunnilleen tällainen:
- Olen poistanut Windowsin ohjauskeskuksen kautta nettitikun ohjelman.  Tikku ei suostu asentamaan itseään uudelleen.  Kaikkea yritetty, ei toimi Win 7 systeemissä, tietokone ei edes havaitse sitä.  Toisessa koneessani samantyyppinen ongelma, mutta siitä myöhemmin.....
- Oletteko yrittäneet .....
- Joo ja joo ja joo.  Kaikkea mahdollista koitettu, sammutusta, käynnistystä, vaikka mitä.
  Te olette myyneet ohjelman, joka ei toimi.  Eikö teidän velvollisuus olisi saattaa se toimivaksi, tai AINAKIN antaa ohjeet, kuinka se poistetaan koneelta lopullisesti.  Tämä tikkuhan ohjelmineen jumiutuu joka toinen kuukausi toimimattomaksi,  mahdoton tilanne jne.....
- Saunalahden omaguru 2€ minuutti...  jne jne   Meidän linjamme on tällainen.
YRITIN PERUSTELLA KANTAANI, asiakaspalvelija kuunteli kiltisti, ei keskeyttänyt.  MINÄ OLISIN SAANUT PURNATA enemmänkin, jos olisin halunnut.  Mutta minä olen kiltti.  Ymmärsin hyvin, että se oli tässä hyödytöntä.  Seuraava asiakas oli varmaan jo odottamassa.

Saunalahden asiakaspalveluun mahtuu purnausta, vaikkei Saunalahden verkkoon mahdukaan liikennettä.  Lopetin puhelun.  Korrektisti.

Olin saanut kuitenkin puhelun aikana pienen tiedonmurusen.  Jossain hakemistossa siis roikkui vielä joitakin Huawein ohjelmiston jäänteitä.  Ja ne jäänteet minä riipisin pois.  Huawei oli muuttunut virukseksi, joka oli itseasiassa Saunalahden nettiguru-systeemin etäpääte.  Yrittivät muuttaa konettani lypsylehmäksi.  Ja sehän ei onnistuisi.  Nyt alkaisi siis työnteko.
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.