Testing Java-Script

sunnuntai 26. joulukuuta 2010

Helposti välittömästi ja jatkuvasti

Pyrin säännöllisesti tarkastamaan, pääsisinkö jollekin Saunalahden sivulle.  Minulta on jäänyt monen päivän tarkistukset tekemättä Joulukuun ajalta.  Raportoidaanpa siis tänään toisenkin kerran.

Klikkaan haun Saunalahti, ja etsin sieltä
Tietoyhteiskunnan palvelujen tarjoamisesta annetun lain 21 §:n mukainen yhteyspiste:Saunalahti Group Oyj, Linnoitustie 4 B, 02600 Espoo ...
webmail.saunalahti.fi/ - Välimuistissa - Samankaltaisia



Joudun jollekin sivulle, joka pyytää minua kirjoittamaan sähköpostin tunnussanan ja kirjautumaan sähköpostiin.  Minä en oikeastaan edes usko, että minulla on tuota Wippies-sähköpostia.  


Saunalahden Nettitikun kautta minulla on sähköposti, mutta kun en pääse Saunalahden sivulle, niin en siellä käy.  


En minä halua yrittää, sopisiko minun tunnussanani tuohon sähköpostiin.  


Testaan huomenna uudestaan.  







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.