Testing Java-Script

maanantai 4. huhtikuuta 2011

Windows 7 kaikkien käyttäjien käynnistyskansio,

Windows 7 all users startup folder         Missäs se nyt sitten on?
Älkää lukeko, tämä on vain minun oma muistilappuni ja onpahan pois luonnoksista.
Haku toi esiin ohjesivun, joka väittää tällaista:
http://www.sevenforums.com/tutorials/1401-startup-programs-change.html
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup


Varmistan osoitteen kopioimalla tiedostohallinnasta, olen oikeassa osoitteessa.  
Minulla tässä kansiossa on vain Evernote Clipper.  
Siis tuskin tästä kansiosta ainakaan nuo lukemattomat koneessa pyörivät ohjelmat saavat käskynsä. 
Jostakin muualtakin tulee koneellenin ohjelmia, mutta mistä?  
MsConfig ohjelmasta näin, että 20 eri ohjelmaa on käynnistyksessä avattavia.  Näyttävät olevan enimmäkseen OK, tällaista työlkalupalkkia, Norton, Java, Ym.  
Mihin sitten Adobe Reader ja Acrobat tarvitaan.  
Open officelle olen varmaan antanut luvan, Norton Online, ei kai se ole se varmistusohjelma? 
Cobian Backup on tarpeeton avauksessa; senhän voisi käynnistää kerran päivässä.  Se muutenkin aiheuttaa häiriöilmoituksia muille käyttäjille.
Huomasin täältä, että minulla oli lisäksi käynnissä BABYLON TOOL.  ja Client.  Asiaa tutkiessani huomasin, että tämä onkin se mainio käännösohjelma.  osoitat hiiren kakkospainikkeella sanaa ja se kääntää sen.  Kielen voit erikseen valita.
Joo.  Tämän ohjelman minä asensinkin itse päälle.  
Sitten lopullinen testi.  Sijoitan jonkun ohjelman tuonne KAIKKIEN KÄYTTÄJIEN KANSIOON, JA KATSON, KÄYNNISTYYKÖ SE KAIKILLE.  NOIN:   Kitaranviritin on nyt käynnistyskansiossa.  TÄMÄ ON SE SAMA kansio, joka näkyy myös Windows-näppäimen hakemistossa KÄYNNISTYS:   
Siis tein pitkän hukkamatkan netissä ja päädyin samaan, minkä olisin saanut painamalla pikkusormellani WIN-näppäintä.  Hauskaa, kun sen tietää.  
Seuraavaksi minun on tutkittava noista muutamista ohjelmista; A: ovatko ne muilla käyttäjillä käytössä aloituksessa,   ja B:  mistä ne saavat luvan siihen.
Tällaista pähkäilyä tällä kertaa.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.