Testing Java-Script

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Kaikille avoin Blogihaaste; Minun historiani 10,20,30-50 vuotta vapaasti valitusta aiheesta.

Ota tästä mukaasi blogihaaste ja osallistu kirjoittamalla.
Valitse vapaasti aihe, mistä haluat kirjoittaa ja ajanjakson pituus.  Otsikoi teksti esim.  

Minun historiani, Televisio 30 vuotta
Minun historiani, Asumista maalla 20 vuotta
Minun historiani, Polkupyöräilyä 50 vuotta
Minun historiani, Muuttoja 40 vuoden aikana
Minun historiani, Ruuanlaiton muutokset 20 vuodessa

Minun historiani, Blogaamista 5 vuotta
Minun historiani, Työttömyyttä 10 vuotta
Minun historiani, Työssä 65 vuotta ilman poissaloloja
Minun historiani, Tapahtumaköyhää eloa monta vuotta

Kirjoitin itse artikkelin;  Minun televisio historiani 48 vuotta.  Kunhan saan tasaiset 50 vuotta täyteen, niin voisin osallistua tähän...   Eihän sen tietenkään mikään tasaluku tarvitse olla.
Internet haussa nämä kirjoitukset sitten toivottavasti aikanaan löytyvät tuolla haulla:
"Minun Historiani Valokuvaus".
Voisi olla sitten aika kiintoisaa lukea muiden kirjoituksia samasta aiheesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.