Testing Java-Script

keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

03 Päivä Nettitikun tilaamisen jälkeen. Tuleeko ennen viikonloppua?

Aamulla on hyvä herätä kuudelta. Pari kuppia mustaa kahvia ja samalla järjestelen tiedostoja. Olen ottanut Netistä paljon sivuja talteen ja luen niiitä nyt ja siirtelen oikeaan hakemistoon. Työpöydän järjestelyssä ja sen ominaisuuksissakin riittää vielä puuhaa.
Variksenpoika on 10.45 kannon päässä. Kävelen puolen metrin päästä ohi eikä se liiku. Otan kuvia lähietäisyydeltä. Emo on puussa 5 m päässä, mutta se karkaa enkä saa kuvaa. Vielä kaupasta palatessa variksenpoika on siinä. Odotin postin, ei tullut tikkua. Kirjasto 13-16.30 Menin sieltä veneelle. Olin asentanut pentteripumpun ja nyt kiristelin sitä hiukan ja juoksutin vettä keulatankkiin. Lopulta uskalsin laittaa 50 litraa. Pumppu ei toiminut. Virittelin sähköjohtoja ja mittailin volttimittarilla. Uusin sulakkeen. Pumppu alkoi toimimaan, mutta vettä ei tullut. Vettä sensijaan LÄHTI; jos laitoin laguaariin vesikipon, pumppu imaisi sen tyhjäksi. OLIN LAITTANUT PUMPUN VÄÄRIN PÄIN. Ja nyt oli ensimmäinen kerta,kun sain systeemin vesitiiviiksi kerralla. Pumpun asentaminen ja uusien tiivisteiden laittaminen vesijohtoihin letkujen ollessa TÄYNNÄ VETTÄ oli senkaltainen homma johon oli asennoiuduttava päättäväisyydellä.
Olin asentanut pumpun OTTAMANI VALOKUVAN MUKAAN. Keväällä olin testannut pumpun asennusta, siitä oli sähkömoottori ruostunut ja siinä vaiheessa olin sen jo asentanut ja ottanut kuvat. Nyt tedostoissani oli neljä valokuvaa pumpusta väärin asennettuna. Ne pitäisi etsiä sieltä ja kirjoittaa jollakin editorilla kuvaan. VÄÄRIN ASENNETTU. Systeemiin eksynyt väärä tieto aiheuttaa kaikenlaista sählinkiä.
Sain pumpun tiiviiksi.
Ennen yhdeksää kotona, pari olutta telkkaria katsellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.