Testing Java-Script

keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Sain Blogitunnustuksen, kerro 7 asiaa itsestäsi ja jatka haastetta.

Sain tunnustuksen, nyt on kerrottava 7 asiaa itsestään, ja välitettävä haaste eteenpäin.
Tunnustus tuli Savu:lta, täältä;  http://lokikirjani.blogspot.com/2012/05/tunnustus.html

The Versatile Blogger Award.  
(En voi laittaa kuvaa, koska Picasa kansioni ovat täynnä...)


1.    Lapsena olin tunnettu useista lyhytaikaisista innostuksista; 3 kuukautta lintukirjaa,  yms.
Nyt innostukseni, moottoreihin, veneisiin, ohjelmointiin yms ovat todella pitkäkestoisia.

2.    Olen nykyisin sekoitus kärsivällisyyttä ja kärsimättömyyttä.  Voin joskus suutuspäissäni yrittää hajottaa jonkin teknisen käyttöesineen ja tietoisesti käytän sitä väärin.   Joskus taas pystyn uskomattomalla kärsivällisyydellä korjaamaan jonkun muovisen laitteen tai moottorin tai radion yms.

3.    Pahin asia, mitä pelkään, on se, että meidän toiminnallamme ei olisi vaikutusta maaailman parantamiseen.

4.     Tiedän kaiken ihmisen terveydestä ja terveellisestä elämästä,  mutta en kuitenkaan pysty niitä itse noudattamaan.  Psykologiaa; valitsee helpon ja velton ratkaisun.  Olen hoikka, ketterä, notkea ja nopea, pari kiloa vatsaan kertynyttä ylimääräistä ei paljoa paina.  Retkeilin ja meloin paljon, nyt ensin digiaika ja sitten tietokone pari vuotta on kovasti vähentänyt tätä liikuntaa.  Pelaan lentopalloa noin 80-120 kertaa vuodessa.

5.    Olen kutakuinkin 14 vuotiaasta ollut kahvin orja.  Täysin riippuvainen siitä.  Jos voisin nappia painamalla päästä eroon siitä, niin painaisin sitä nappia.  Ja pääsisinhän minä, jos oikein olisi pakko...
Kääretorttu ja munkkipossutkin maistuvat.

6.   Verkko ja tietotekniikka on ollut minulle pitkästä aikaa ainoa mahdollisuus käyttää täysillä kaikkia henkisiä kykyjäni.  Dart-ohjelmoinnisssa ilmeisesti jatkan pitkälle.

7.    Elämäni eräitä suurimpia pettymyksiä on ollut, että meillä ei ole parveketta, minulla ei ole kissaa, eikä .....    ?    ... Eikä minulla vuosikymmeniin ollut tilaisuutta käydä todella älykästä keskustelua. kai.

Tässä nämä, ja jatkohaasteet:
Laitan tähän blogeja sitä mukaa, kuin niitä löytyy. SILLÄ VÄLIN, jokainen paikalle osuva blogaaja voi noutaa tästä joutessaan haasteen mukaansa.

1
2
3
4
5
6
7

Katsotaan, tuleeko tästä puolestaan mitään....
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.