Testing Java-Script

keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Auto siirrettävä pois parkkipaikan puhdistuksen takia

Taloyhtiön ilmoitus;
            Auto siirrettävä pois parkkipaikan puhdistuksen takia

klo 11-13 putsataan.  Olin aamulla klo 8.00 katsomassa, minne siirtäisin.  Kaduilla oli rakennusviraston ilmoitus juuri tänään olevasta katujen puhdistuksesta.
           Autot siirrettävä pois klo 8-16 katujen puhdistuksen takia 
En siis voinut siirtää autoa kadulle.
Jätin auton siirron siis vaimon harteille ja lähdin bussilla venerantaan, kauas.  Matkalla huomasin, että se paremmin toimiva auton avain olikin minulla; voisi siis tulla siirrossa pieniä ongelmia... No, ei voinut mitään enään.

Haalaria päälleni pukiessa huomasin sitten, ettän toinenkin auton avain oli minulla;
Vaimolla ei siis ollut mahdollisuutta siirtää autoa puhdistuksen tieltä.
Välillemme kehkeytyi tällainen viestiketju:

MIES:     HUPS!!!   Autoa ei tarvi siirtää.  Mulla on molemmat avaimet,  :(
VAIMO:  Miten niin ei TARVI??????????  Siis ei VOI!!!!!!!!
VAIMO:  Haluatko kuulla kommenttini.  ?????????????? ????????????? ??????????????  ???????  ?????????????   ???????????????????????????????????????????
VAIMO:  Siis asioita ei voi hoitaa JA minä en pääse liikkumaan autolla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  !!

MIES:    Ei kommentteja, please.
MIES:    Ei vakavaa...
VAIMO: Voihan Äteritsin puteritsin puolilautatsin ÄIJÄ!!!!!
MIES:     On ne ennenkin putsanneet (parkkipaikan) näin.....
VAIMO:  Joo, ja minä olen ennenkin ajanut ilman autoa, vai?

MIES:  hmmmmm...
VAIMO:  Kai olet vienyt mennessä "vahingossa" koko jääkaapin sisällönkin
MIES:      ei mahtunut kassiin...
jne.

HUPS!  Näin se meni, aika noloa.  ja parkkipaikkaa oli puhdistamassa ajettava kone, eikä sellainen puhallin, joten auto olisi todellakin pitänyt siirtää.
No, lakaistaan sitten joskus itse harjalla...   Aika nolo tilanne, etenkin kun olen muuten ollut mukana parkkipaikan puhdistuksessa ja pyytänyt traktoria puhdistamaan oman paikkani.
No, sattuu näitä, ja elämä on tällaista.  Asioihin on mukauduttava...
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattele, kirjoita, lähetä. Tai kirjoita vain inspiroidusti.